perjantai 17. joulukuuta 2010

I need somebody to love

I just need somebody to lovelove... Helöy!!!

Anteeks tää mun tauko mut ei oo päässy koneelle :(

Mä oon niin leija!!! Eno anto mulle sen vanhan kännykän ja se on tullu hulluks koska se anto sen kännykän mulle ja siin on 5 megapix. ja mahtuu päälle 1500 kuvaa ja iha helvetist musaa + 2 gigan muistikortti! Mun on paras eno!!! <3

Tänää kävin ostelees porukalle joululahjoi ja iha kämäset lahjat on mut ainaki on jotaa... sitte samal ostin yöpuvun paidan.... Eileen äiti värjäs miun hiukset uuestaa ja v**n kiva! näist tul melkee mustat ja suutuin äitille... mut ei ne kyl mustat oo... ONNEKS! ne on ihan tummanruskeet...

Täs viikon sisäs ei oo muuta tapahtunnu ku et on ollu konserttei ja eipä paljo muuta... mut mie taas kirjottelen kuha on aikaa...      Moikka..


BIEBERFEVER<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti